My happy friday

God dag!

Vilken dag igår! Efter att ha tagit körkortet kl 10, och därefter hämtat ut bilen kl 12, så körde jag i princip hela dagen igår :D. FYFAN VAD GÖTT MED KÖRKORT OCH BIL!!!!

På kvällen körde jag mig och John till Elins place, för en "Halv åtta hos mig"-middag som blev succé! Av alla tre bidragen vann jag & John med min utsökta chokladkaka ;). För att citera Belle: "Alltså... Detta var den godaste chokladkakan jag någonsin ätit! Och apelsinen till...mmm!!".

Eftersom vi vann, så blir nästa "Halv åtta hos mig" hos oss den 5/2 :)!

Tyvärr är ju John den största klant som någonsin skådats, varav han igår glömde ta med kameran till middagen (vilken var hans ENDA uppgift. Misslyckad? Check!). Snäll som han är körde han dock tillbaka för att hämta den, vad händer? Jo, han glömmer NYCKLARNA till lägenheten(!!!!). Herre jisses!

Så bilder får eventuellt komma (från Linns kamera) vid senare tillfälle!

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du får gärna bilder av mig :)

2010-01-25 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0