Mysig fredag på schemat, check

God fredag!

Dagen har spenderats på jobbet med Pär och massa kunder, trevlans. Annars bjöd den även på en trevlig lunch med Helle och Erik på Nostalgia. Dagens citat:

Jag: Vad har ni för dagens soppa?
Nostalgia-killen: Ehm.. det är gulasch
Jag: Okej, då tar jag en sån!
Erik: Jag med! Den kostar väl 65kr?
Nostalgia-killen: Nej, 75.
Erik: Men det står ju "Dagens soppa 65kr"
Nostalgia-killen: Ja, dagens ja. Detta är gulasch.
Erik: Jaha, då ska jag ha en "dagens soppa" då.
Nostalgia-killen: Tyvärr, vi har bara gulasch.

- Hahahha, stört.

Just nu sitter jag med John och ett glas rött. Vi har precis tagit en varm dusch - extremt välbehövligt i denna kyla. Snart ska jag möta upp Helle för att dra ut och äta!
- Mysig fredag står på schemat :).

So long! /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0