Pic's

God afton!

Hade fullt upp hela dagen igår, så fanns ingen tid för bloggen. Här följer lite bilder från Synologens mässa/uppackning som ägde rum på Krinova!

Marc Jacobs
Nitar på skalmarna, så snyggt!

Marc by Marc Jacobs
Galet snygga! Hur coolt är det inte med röda brills?! Vill ha!


MYKITA

MYKITA's solglasögon var to die for. Jag vill ha allihop, på samma gång!


Matilda testade den omtalade solbrillan från SATC-filmen som kommer.


Mässan var mycket trevlig! Det bjöds ju dessutom på fika och kyckling-mackor ;D. Efter mässan och inköpen hade vi utbildning om Ögonapoteket. Lång dag!



Idag

Har jag jobbat, därefter tog jag en promenix med mamma & Engi:
Nu: Mat & vin
Imorgon: SPA-WEEKEND :D
So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg e igång igen där finns lite uppdatering nu, haha

2010-01-14 @ 23:04:22
URL: http://angelicamua.blogg.se/
Postat av: babba

svar till Ange:



Vad kul, lycka till på Nelly.se!!! :D

2010-01-16 @ 11:55:37
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0