Ny epok på ingång

God kväll!

Tänka sig att vi har vår utflyttningsfest om en vecka(!), trots att vi inte hittat någon lägenhet i Stockholm än.. Men förhoppnings har vi en på g nu som vi får besked om i helgen!

Jag är verkligen SÅ pepp på att börja plugga igen, flytta till en ny stad, nytt jobb, nya möjligheter. En ny epok i livet startar om tre veckor och jag längtar. Det här kommer att bli en bra höst, det känns i hela kroppen. Hösten är varmt välkommen!

...Dock kommer jag sakna somliga otroligt mycket. Mest mamma. Hon är verkligen världens bästa, som just nu håller på att bygga upp ett "schampoo/balsam/tvål/tandborste/tvättmedel/kött/mm"-lager till mig, att ha när jag flyttar upp och kommer att leva som en fattig student i en alltför dyr stad haha. Söto-Gulle-Mamma!

Kommentarer
Postat av: -

Du är med i kristianstadbladet 29/juli 2010

2010-07-29 @ 21:31:22
Postat av: Sophie

Vad ska jag göra utan min alldeles egna lillevän? Åk inte ifrån meeej :'(

2010-07-30 @ 00:52:57
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: Anja Tell

Hej!



Läste att du ska flytta till Stockholm, vad kul!

Själv är jag också från Kristianstad men har bott i Sthlm i sju år, och trivs jättebra!

Det kommer du säkert också att göra :D



Om du undrar något om Sthlm kanske jag kan hjälpa dig, då är det bara att skicka iväg ett mail!

2010-07-30 @ 08:15:46
URL: http://anjamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0