BOSTAD SÖKES, HJÄLP?

God kväll!

Jag tar en paus från matchen, Chile blir ju dessvärre bara utklassade idag :/. 3-0 står det i skrivande stund. Usch! En annan sak som är usch är följande:


JAG BEHÖVER BOSTAD I STOCKHOLM SNARAST!!!


Jag & John hade egentligen fått en 2:a på Östermalm att hyra i 2a hand, men nu blir det tyvärr inte så pga yttre omständigheter. Problemet är att vi båda kommit in på utbildningen vi sökt OCH att vi även sagt upp vår lägenhet här i Kristianstad, så nu har vi bara tak över huvudet fram till den 20 augusti...

Så, OM någon av er vet/ser/hör något om en lägenhet till salu/uthyrning - Hör av er till mig! Önskemålen är en 1,5-2:a inom tullarna, minst 40kvm, hyra på max 7000kr. Men en koja går också bra (alternativet är nämligen en husvagn).





Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj, vad spännande. Vilken/vilka utbildning/-ar har ni kommit in på?



2010-06-28 @ 22:39:13
Postat av: Babba

SV: Vi har kommit in på Sälj & Marknadshögskolans "internationell säljare & marknadsförare". Dock väntar jag även svar från studera.nu, där jag sökt lite andra program o kurser på Stockholms universitet. Men

Något åt ekonomi/marknadsförings hållet blir det iaf för min del :).



/B

2010-06-29 @ 10:30:23
URL: http://Babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0