I huvudet på en BarbaFjant

God dag!

Full rulle på jobbet idag, vilket gillas! Hann dessutom med en god frukost hos mamma innan jobbet (vad ska jag göra utan mami runt hörnet i Stockholm?!)...

Hur som helst så funderar jag på att gå i ide och bli arbetsnarkoman fram tills jag flyttar till Stockholm. Jag & John ska dessutom iväg på en sjukt spännande resa i juni, så pengar efterlyses. Ett jobb till hinner jag lätt med, men vad? Några tips på kvällsjobb/söndagsjobb? I värsta fall får jag traska tillbaka till disken på bar-b-ko...? Nooooo xD. Imorgon har jag iaf telefonmöte bokat med ett eventuellt extrajobb, hoppas!


Kvällens planer:
- Middag (Johns tomatsås m. salami <3)
- Gossip Girl
- Glamourama
- Hollywood fruar
- Tradera lite

....och GLASS <3 - med hemmagjord chokladsås, mmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

i wanna nomnomnom that till i DIE!!!

2010-03-17 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0