Onsdag kväll a la B

God kväll!

Nu har jag just lekt lärare i både Spanska steg 4 (åt Sanna) och Matte C (åt John). Dock har jag mest ätit glass, för det är ju så gott.

Annars tänkte jag ge sminktips a la B:
Jag vill ha en så tunn foundation som möjligt, som mest jämnar ut färgerna i ansiktet och håller hela dagen lång. Den perfekta kombinationen till vardags är därför Make Up Stores Liquid Foundation (färg SAND) utspädd med en liten klick ansiktskräm (Nivea's Aqua Sensation). Det blir som en ansiktskräm som ger lite lyster och jämnar ut tonerna, istället för ett tjockt lager färg som det lätt kan bli med alldeles för heltäckande foundations.
+
= perfekt vardagssmink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0