Planering

God dag!

Nu har jag äntligen bokat tågbiljetter till Stockholm! Dessutom så har Stockholms universitet öppet hus den dagen, så efter mitt möte med studievägledaren ska jag mingla rundor och suga åt mig all nödvändig info jag kan få av elever och lärare - längtar! Annars skall jag njuta av storstaden och shoppa födelsedagspresenter till John & Danni! Sen hoppas jag på två möten till...

Jag ska försöka komma i kontakt med min kusin son bor där, för jag tar inte tåget hem förrän kl 23 på kvällen :P - SÄLLSKAP SÖKES!!! höhö.. Sen blir det nattåg hem à la tågluff (kommer sakna Alec & Alltr3 bara för det ;D).

Kommentarer
Postat av: Camilla

gud vilken söt blogg du har, jättefin design verkligen. stilrent och så:)

missa förresten heller inte tävlingen jag har på min blogg just nu:):)

2010-03-03 @ 13:53:11
URL: http://empirestateofmind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0