Röda korset

God kväll!

Nu tycker jag alla som läser min blogg ska gå in och skänka en slant åt de drabbade i jordbävningskatastrofen i Chile. ALLA har råd att skänka något. Visa att ni bryr er!

Klicka (HÄR) för att komma till Röda Korset.

Jag har ca 250 läsare om dagen, tänk om alla skänker 20kr - Det blir 5000kr(!) från bara min lilla blogg. Och ärligt talat, vad gör en tjuga mindre i er vardag?




Känns helt overkligt att höra och se alla dessa bilder. Kan inte förstå att det är Chile, mitt hemland(!) där jag varit. Ett land, som för mig inte är något U-land, men som nu befinner sig i ett obegripligt kaos. Däribland mina släktningar(!). OVERKLIGT SJUKT! Till råga på allt utnyttjar vissa huliganer situationen och plundrar allt de ser...




BTW!
Lämna gärna en kommentar när ni skänkt, så kan vi se vad vi totalt åstadkommit härifrån :). Många bäckar små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0