Babybabbs @ Frissan

God dag!

Dagen har varit mycket trevlig än så länge! Den fortsätter nog i det spåret med tanke på att vi ikväll firar Sofia med mat & fest. (och mat är ju fest, så de e kanonas)!

Förutom jobb har jag även varit hos frissan:
Alltid lika snygg frilla i väntan på att färgen ska verka :P

Min frisör Beccie - snyygggo ;) haha

Aaaw hårmassage ;D

Johnito tittade förbi med lite fika, snällis!

Förövrigt så har jag fått skivan med alla bilder vi tog i tisdags (ni vet, med de gula läpparna?). De ser sjukt balla ut, så nu ska jag & Ange välja ut de vi önskar få redigerade. Kanske lägger upp någon oredigerad imorgon söndag, när jag ändå bara ska sitta i ett tåg till malmö :).

So long!
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0