Roadtrip!

God morgon, gott folk!

Gick upp kl 6(!!) idag. En dusch, en kanna kaffe och en resväska efter satt vi i bilen för at påbörja färden mot Göteborg! Jag har nu kört min del av stäckan dit, så nu ska jag läsa :).

Väl i Göteborg blir det dop, min kusins barn Isolde ska döpas :). Sen blir det middag och fest där hela kvällen. Ha en trevlig lördag, så hörs vi!

Förresten, kan inte någon utforma en app till blogg.se?! Det är ju bokstavligt talat PISSJOBBIGT att blogga från iPhone i nuläget. Man skulle haft Tumblr eller Wordpress, så smidigt...

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: Julia

riktigt snygg blogg! gillar din fina design:)

2010-05-29 @ 15:19:39
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Ida

Har du också fastnat för sommarens heta trend med turkosa smycken? Vill du ha en ring som inte alla andra har? Ta då en titt på min sida!



http://imfaccessories.blogg.se

2010-05-30 @ 01:00:43
Postat av: T

Du kan ju flytta över din blogg till Wordpress. Sjukt mycket smidigare bloggverktyg och så kopieras hela arkivet så att man slipper förlora inlägg osv.

2010-05-30 @ 17:08:05
Postat av: Babba

Svar till T:

Ja jag har försökt byta dit, men det tråkiga var att allting kostar. Ska man ha sin egen design så kostar det, att vidarebefodra sin gamla blogg till den nya osv kostar :/.. Så det känns inte så lönt när man bara bloggar på hobby-nivå :P. Jag vill liksom ha min blogg exakt som den är, men bara det att jag bloggar från något smidigare verktyg utan att det ska Kosta xD.



/B

2010-05-30 @ 19:59:24
URL: http://Babybabbs.se
Postat av: Antonio canales

Lindas fotos mi guagua linda.Saludos a John.

2010-06-06 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0