Stockholm

God dag!

Dagen i Stockholm har varit till stor belåtenhet! Mina båda ärenden gick great och jag är nu SÅ pepp på Stockholm. Ingen som ligger inne med en bostad till moi?

Förresten så såg jag Blondinbella på stan! Gissa vart? Jo, utanför Fresco - såklart! haha. John & Rickard tyckte dock att jag var fjantig som tyckte det var coolt :/...

Lite pic's:
Sallad på Fresco (Blondinbella har rätt - de har supergoda sallader, haha)


Efter alla mina ärenden sprang jag en massa rundor på stan. Denna söta klänning blev dock aldrig min, då den var för kort baktill, blää :(. kostade dessutom bara 249kr(!).

Mina köp får ni se senare, med lite bättre bilder :).

Nu ska jag & John snart käka nått, för att sedan ta tåget mot Malmö. Imorgon väntar intervju + test i Matte & Engelska för en utbildning.

So long!
/B.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Åh äer alltid den där salladen med chevre ost och parmaskinka på fresco, måste för tusan testa någon annan :D men visst är de makalöst goda? jag hller med, bella hade rätt!

2010-05-25 @ 22:33:42
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0