Lite shopping

God kväll!

Här följer lite bilder på det jag shoppade i Stockholm...


En oversized vit skjorta
Nu kanske John kan få ha sina skjortor i fred lite mer, haha

En marinblå bikini,
med en lite högre trosa, de når upp till höftbenen typ :)

En panamahatt! Dock ska jag mest pynta John med den i Italien, så att han inte bränner sig tomatröd (+ att han blir lite Håkan Hällström-söt i den :).

Och ett linne från H&Ms Fashion Against AIDS-koll ektion:


Det vart nog det hela! Dock fanns det ju en miljon andra saker jag ville ha, som en grymt vacker vit långklänning från Fashion Against AIDS kollektionen.

Men jag måste spara mina pengar, reser ju om exakt 3 veckor :)!


So long!
/B.

Kommentarer
Postat av: sandra

vart är bikinin köpt? jättesnygg! :)

2010-05-21 @ 18:33:01
Postat av: Josefine

Var ska du resa då? =D

2010-05-21 @ 18:53:21
Postat av: Babba

Svar till Sandra:

den är köpt på h&m trend :). Så den finns ju tyvärr inte i Kristianstad, men däremot såg jag den i Malmö också! Tack :).



Svar till Josefine:

Jag ska till Italien och Frankrike! Ska lägga upp vår reseplan här på bloggen inom kort :).



/B

2010-05-21 @ 21:11:30
URL: http://Babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0