Avskedskväll för Ange

God morgon!


Vilken kväll det blev igår! Angelica flyttar ut från oss idag(!), så vi hade lite avskedskväll här igår. Först fick hon dock styla mig ;).

- Så där tjusigt blev det! Hur ska jag klara mig utan min personliga stylist?!


Sen blev det god middag med trevligt sällskap:
- Så jääävla gott!


Middagsgästerna:


Senare bar det av till Carros lya för mer fest:

Efter det bar det av till Soap bar, där det var sjukt bra drag. Sen drog vi nitlotten och mötte upp John, som yrade rundor själv på mc'donalds pga för mkt rödvin. Jag & Sanna tog oss iaf i kragen och drog vidare på egen hand mot Amba, där vi på något vänster lyckades komma in trots vår miniålder. Riktigt najs!

Bilder från resten av kvällen kommer sen!


Nu: brunch
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0