Onsdagen

God morgon!

Vilken intensiv, men trevlig, dag jag hade igår! Direkt efter skolan hade jag min första dag som barnflicka hos en familj här i Stockholm. Mamman gjorde mig sällskap att hämta barnen och sen gick vi hem och jag fick lära känna dem lite bättre. Åh, vad kul detta ska bli!

Framåt kvällen åkte jag in till stan för "export-kväll" som skolan ordnat, där bland annat varuhuschefen för IKEA i Kungens kurva föreläste om deras etablering i Ryssland. Han var awesome! Han borde för övrigt testa på stand-up ;). När det minglet var slut tog jag, John, Anna & Carro ytterligare ett glas på VAPIANO. Mys!

Ska se fall jag får några bilder från kvällen.

l eftermiddag kommer det recept på morotskakan, so long!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0