Födelsedagar a la B

God dag!

Om exakt 15 dagar fyller jag år. 20 år dessutom!

Frågan är vad jag ska hitta på? Några vänner från Skåne kommer och hälsar på då (vilket är guldvärt <3), men jag vill ju fira det på nått kul sätt också...


När jag fyllde 19 år:
Då dukade jag fram fonduemiddag i lägenheten. Kvällen avslutades med utgång!


När jag fyllde 18 år:
Då hade jag & Alec vårt 38års fest (18år + 20år) ihop. Först hade vi sittning för de närmsta 20 kompisarna, sen kom det fler och det blev fest. Riktigt lyckat!


När jag fyllde 17 år:
Då hade jag & Sophie julfest ihop, och firade samtidigt min 17års dag. KUL!




Så, vad händer på min 20års dag? Får fundera ut nått!

/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeeey vilka paartaj :D

2010-11-17 @ 14:57:30
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0