Fredagen

Vi började dagen med en stor "familjefrukost" haha:


Sen åkte vi in till staden för shopping och fika!

Allas mission var att hitta något klädesplagg till kvällen. Jag köpte en röd kjol:
(Fick ersätta min spårlöst försvunna svarta variant med denna :P..)

Angelica fick rädda oss med sina makeup & hårskills. Själv blev jag "stylisten" för att jag försökte hitta kläder åt alla - då min budget är för liten, får jag ju slösa åt andra ;)

På kvällen åt vi en god "familjemiddag" a la John:

Sen blev det fullt hus och fest:

Bilder från lördagen får komma imorgon!


/B

Kommentarer
Postat av: Hannah

Var hittade du den röda kjolen?:)

2010-10-26 @ 16:15:35
URL: http://pahicetnunc.blogg.se/
Postat av: babba

SV: den är köpt på BIKBOK =)



/B

2010-10-28 @ 09:02:43
URL: http://babybabbs.se
Postat av: anton(hermano)

saknar dig hermanita

2010-10-29 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0