Gula lips

God kväll!


Blev ingen uppdatering från lördagen idag inte, får komma imorgon. Istället ligger det nu uppe en hejdundrans massa bilder från helgen @ facebook.

Så länge kan jag ladda upp denna bild, som jag fick av Ange idag:

MakeUp & hår: Angelica Persson
Fotograf: Dan Sköld
Modell: Jag

Rätt längesen den plåtades, men den har inte blivit klar förrän nu. Personligen tycker jag nog att redigeringen är lite väl matt (eller vad man ska säga?). Hade önskat lite mer lyster i hyn typ. Men men, den är fräck med de gula läpparna iaf :).

/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra med för stor bh ;)

2010-10-26 @ 06:57:46
Postat av: Anonym

Sv: haha det ser ut som om jag har en tre storlekar för stor BH(!!) men självklart inte. Har inte spänt banden tillräckligt (hatar att ha de för hårt så att den hamnar så där högt i ryggen ni vet? Uuusch).



/B

2010-10-26 @ 10:27:09
URL: http://Babybabbs.se
Postat av: Anonym

du behöver inte ens ha bh :)

2010-10-28 @ 20:33:42
Postat av: Babba

SV: hah, jo.. inte så sugen på att visa brösten va ;)

2010-10-30 @ 18:10:23
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0