Bilder från onsdagen

God kväll!

Anna är väldens snällaste, som skickade över lite pic's hon tog med sin mobil i onsdags - utan att jag ens hann påminna henne(!). Tack tack :).

Hemma hos Anna på ost & vinkväll/förfest:
Carro, Christopher, John, jag och Ange

Sofia och Sanna

På Utecompagniet:
Ange & Jag

Jag, Anna och Bengan

Jag, Bengan, Carro, Ange och Sanna


Måste förresten säga att jag & Ange är helt besatta av Stand Up(!). Igår var vi på Norra Brunn och såg David Batra (vilket bjöd på en miljon garv), och nu ska vi köpa VIP-kort dit, så att man får fri entré ända fram till juni 2011 :D. FAN VAD KUL!!

Nu: myskväll med fjanten.

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: anton

hermanita te echo demnos!! Venme aver!!! te extraño-saludos

2010-10-03 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0