Brum Brum Saab

God kväll!

Min första dag på jobbet i Gamla Stan gick jättebra idag, trivs verkligen superbra på Bågar & Glas! Nu när jag kom hem satte jag mig för att gå igenom vad min grupp åstadkommit under dagen (medan jag varit på jobbet) med grupparbetet om Saab. USCH vad tungt detta är. Jag ser inget slut, bara en deadline jag inte förstår hur vi ska lyckas hålla...

Imorgon ska jag till frisören, sen blir det möte med hela gruppen. Blir nog en intensiv dag, så ska försöka hinna med ett träningspass på kvällen att varva ner med :).


Nu: åter till Saab...

/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja då kör vi väll på det ett tag till :p hoppas allt är bra där uppe :)

2010-09-29 @ 07:40:19
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0