"En dag på jobbet"

God afton!


Ytterligare en intensiv dag avklarad (snart iaf). Var i skolan till klockan 18(!) idag. Imorgon skall vi nämligen ha våra projektredovisningar i grupp, samt lämna lämna in projektplanen. Vår reklambyrå heter Rolf AB och kommer att kicka ass imorgon ;). Jag ska försöka visa upp delar av vårt projekt imorgon (vår logotype är så jääävla snygg!!).

Här får ni lite bilder på Rolf AB's "kontor" höhö..


Min grupp, som vid det här laget började tappa motivationen :P

Nu ska jag bara chilla, efter ett hårt box-pass. Babba = död.

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack kära du. Detsamma säger jag :D

2010-09-09 @ 09:17:30
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0