Lördagens bravader

God afton!

På Christophers begäran följer här en resumé från lördagen. Vi började då med lite förfest hos Mr Walldoff, för att sedan bege oss vidare till Sogni för billig dricka ;). Tanken var sen Pure, men efter att ha insett att vi inte skulle komma in där gick vi vidare till Ambassadeur istället - riktigt lyckat!

Inne på Ambassadeur


Richard och John har skoj

Min jobbarkompis Tobias!

Inne på Red Room (eller va det hette?)

Och sen följde kvällen detta mönster - Kungarna av Tylösand nästa ;) höhö..

Fler bilder från lördagen (och massa andra festligheter sedan jag flyttade hit) ligger uppe på facebook i mitt album "Höst'10" - enjoy :).


Ska visa er min dundermiddag sen btw, mums!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0