Nya Apriqot

Jag har lite problem med domänpekningen, eftersom Babybabbs.se verkar vara parkerad. Förhoppningsvis ska allt vara löst i veckan.



Så länge vill jag stolt presentera Nya Apriqot!

Apriqot har genomgått en makeover som jag fått vara med och ta del av under min praktik, vilket har varit otroligt kul. Här är en av bilderna vi plåtat:

Weekendbagen "Amelia", inspirerad och namngiven efter den djärva kvinnliga piloten Amelia Earhart. Därav bildens flyganda. Vad tycks?


Fotograf: Tobias Eklund/Silverpixlar.se
Fotoassistent/retouch: Jona Dahl
Modell: Astrid Öhnfeldt
Makeup & hår: Angelica Persson
Styling/koordinatör: Barbara Canales och Jennifer Fick


www.apriqot.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0