Styleby i min brevlåda

God dag!

Styleby-tidningen trillade visst ner i brevlådan idag, kul! Ska bli spännande att se vad fröken Kling har att erbjuda, so far so good iaf!



Förresten så tar mina studier slut för denna termin på fredag(!). Måndag morgon är det praktiken som väntar, vilken ska bli SÅ kul. Känns som en alldeles utmärkt paus från skolan, att få komma ut i arbetslivet och "testa på" branschen man är på väg att utbilda sig till. Spännande!

Nu ska jag planera massa roliga inlägg till Bonocle, so long!

/B

Kommentarer
Postat av: hehehe

såg dig på tåget förra veckan, guuud vad lång du är! hur lång är du? 185?

2011-03-20 @ 19:21:29
Postat av: Babba

Sv: haha, världen är bra liten :). Jag är 179cm lång, men ofta har jag ju några centimeters skosula så 185 är inte helt tokigt :).



/B

2011-03-21 @ 23:03:03
URL: http://Babybabbs.se
Postat av: Anonym

men vacker är du iaf!

2011-03-21 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0