Helgens kompensation?

Godkväll!
Denna dag har varit sjukt härlig, nästan så den kompenserar helgen ;) hah! Började med en skön joggingrunda ute i solen, sinnes skönt.. Plus att jag upptäkte att söder är väldigt mysigt. Fann bland annat mysiga stigar och HÄSTAR(!) haha, lantis-söder!

Senare blev det lunch (tacogratäng) med Helle & Sophie -Mys! Efter det såg vi Kristianstadflickornas dansuppvisning, där både Emms & Stef var med -grymma ;)!

Nu har jag precis tagit igen förlorad tid med min kära Helle<3 Vad som händer nu är dock oklart, börjar bli lite rastlös.. och faktiskt lite ensamt att vara ensamhemma nu xD!

image295
Fler bilder finns [här] (lösen: Babybabbs.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härlig oufit =) Skönt att man kan ta fram jeansjackan nu!

2008-04-20 @ 21:10:52
URL: http://sophietornander.blogg.se
Postat av: Helena

WHAT?! hittade du HÄSTAR??? jag dör av allergi.

2008-04-20 @ 21:59:00
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0