Party-pooper-livet sög

Godmorgon!
Nu är jag jävligt less på mitt party-pooper-life, så nästa helg ska det bannemej bli ändring! Nu är jag & Helle jääävligt laddade ;) haha <3.

Vad som bröt ut denna lesshet var gårdagen. Gissa vart jag hamnade en lördagkväll? Jo, hos pappa (!) :O. Vem trodde någonsinn att jag skulle hamna där en lördagkväll, helt frivilligt? Inte jag iaf (nej, till o med pappa vart  chockad :P).

Dagens planer:
- Ut o springa nu
- Äta frulle
- Laga tacogratäng
- Va med lillevän (och helle?)
- Sen efter maten ska vi bege oss till Emmas dansuppvisning :D

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahah det är faktiskt ett skämt, ditt party-pooper-life xD men nästa helg, då jävlar ;D

2008-04-20 @ 12:39:11
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0