Smoothie

God kväll mina vänner!
Idag satt jag & Sophie på fenix hela förmiddagen och glassade med varsinn smoothie, som dock inte var så god :(. Jag måste bara göra klart för alla: Fenix är överskattat. Om det inte vore för deras härliga uteservering och perfekta läge (nära till såväl söderport som c4 och ändå mitt i stan) så hade det nog inte varit lika poppis. Finns ju så mycket annat gott, så som house of bagels & nostalgia -Tummen upp!

Men eftersom deras Smoothie vart en besvikelse gjorde jag mig en egen här hemma, möööd godare ;)! Sedan bar det av till friskvårdshuset för lite Aerobic Moves :D!

image308

Kommentarer
Postat av: alec

jag har hört att smoothies skulle vara gott där :P haha

2008-04-29 @ 08:54:42
Postat av: Livingroom

åh gott :-)

2008-04-29 @ 11:31:26
URL: http://livingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0