Längta längtar längtast

Hallå :)

Idag har jag & John varit hos min fader och ätit hans goda potatisgratäng :D. Efter middagen var vi på bio och såg hancock ^^.

-Nu fick jag det att låta som om jag haft en jättetrevlig dag, men icke icke. Har haft världens nervösa sammanbrott + krig med min mamma, ohyes.

Men nu är jag glad igen och riktigt taggad inför Sunny beach resan på tisdag :D! Imorgon väntar en hetsig förberedar-dag, weeeiii<3

Bild från förra årets SB-resa :) 

Morgondagen:
1. Träna
2. Växla pengar
3. Luncha på la finestra italiana (som öppnar imorrn igen :D)
4. Gå på upptäcktsfärd i min källare (leta upp resväskan)
5. Börja packa (never ending story)
6. Gå till maxi med nästan hela resteamet och handla det sista <3
7. Sova som ett litet litet barn :)

...So long mina vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0