Glada dagen

Dagen började med ett telefonsamtal från Specsavers..

Jag har gått vidare till de 10 finalisterna i årets glasögonbärare tävlingen i Stockholm :D! Så den 12/9 bär det av till stockholm med betald resa & boende och en galakväll med modevisning final och fest med Johnito, weei vad mysigt! 

Efter det glädjesamtalet var jag i skoan en sväng, för att sedan luncha med HellePelle<3. Slutligen hade vi stormöte med hela (ja, utom typ stenforsa?!) studentkommitté-ligan @ Österäng, NU JÄÄVLAR ska det säljas studentpass så att tre:tre discona kan sätta igång 
-CAN'T WAIT!! 

För övrigt har jag fått alla Sunny Beach bilderna, iih<3.
 
I väntan på incheckning :) ,                    Alfapet på flyget :) 
 
På bussen mot hotellet :D                      Framme på rummet, yääy!
 
Goda drinkar vid namn Schteek :D      Dans @ den glade viking <3
 
Fördrink på Grabbarna buuus :D         Utgång på g, yääy!

Och så lite schteek på luftmadrasserana om dagarna SÅKLART <3

Med denna lilla bråkdel av veckan vill jag säga: ÄLSKA LIVET!

Kommentarer
Postat av: my

Grattis!!!!

vad kul agtt du gick vidare till stockholm!

my

2008-08-26 @ 11:46:12
Postat av: Nanny

Herregud vad ni legat runt i Sunny Beach!

2008-08-26 @ 20:12:48
Postat av: babba

Svar till "Nanny":

Ja, HERREGUD vad DU vet något om det!

2008-08-27 @ 09:08:21
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0