home sweet home

Godmorgon Sverige!

Då var jag hemma igen, efter en galet rolig vecka i Sunny Beach med de skönaste tjejerna (bortset från min älskade Alec som passat våra pojkvänner här hemme ;D haha).

Dock råkade jag bli sjuk näst sista dagen.. så sista kvällen som skulle inneburit skumparty blev en sängliggande dag för mig. Som tur är hade jag trevigt sällskap i rummet som bjöd på diverse roigheter, bland annat en Johan-krabba!

För övrigt har jag kommit fram till vad som är livet, och det är att ligga i sin luftmadrass och steka, höhöhööö. 

Något av det roigaste den veckan var uppdrgs-förfesten, där vi utförde lite olika uppdrag/lekar -förloraren sklle som straff sjunga i karaoke-baren, the looser blev Emmie ^^.

Veckans citat får nog bli:
- WHAT THE FUUUCK have you been doing with the towels?!!?
..eller också:
- Do you want to join my dildoparty?
..eller också:
- Can I have a new towel? Because I get my period on mine, yes, it's full of blood!

(Bilder kommer till helgen skulle jag kunna tro, då vi samlat ihop bilderna från alla 6 kameror som fanns med oss under veckan. Så nu väntar vi på att Juicen skall bränna ut alla dessa på skiva :D)
-----
Nu till det tråkiga, jag är fortfarande sjuk -panik. Har inte tid med sjukhet!

Idag: packa upp, försöka bli frisk
Imorgon: skola, fotografering för tidningen react, studentkommittémöte

..Nu ska jag gå och dö en aning :), byyee

Kommentarer
Postat av: Anonym

nån skulle passat dig där nere aiiight

2008-08-23 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0