Att svälja sin tand

Go'dag! Hade hell on earth på jobbet igår, jag dog. Blev väckt klockan 13.00 -jag trodde jag skulle dö, var helt utmattad! Tacka gud för att jag är ledig idag xD

Nu har jag iaf samlat på mej kraft för att orka med kvällen =) ...dock har jag fått nån allergi ansiktet (!) jag får panik, varför kan inte jag få ha sån perfekt baby-hy som min lillasyster?! haha, påtal om henne! Hon tappade sin första tand igår :S , fastän hon inte ens fyllt fem än.. insane. Men sjukast var nog att hon SVALDE den :O

Kommentarer
Postat av: Helle

haha jag är stolt över dig babba, i ett enda inlägg "hell on earth" OCH insane ;) GOOD WORK :D

2008-01-27 @ 13:51:40
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0