Bh-problem i all sin ära

Kom just på ytterligare en sak jag måste köpa imorrn: BH utan band i ryggen (!), lycka till att hitta en sån i min lilla hemstad :/ ..ärligt så MÅSTE jag hitta en sån :O vad gör jag annars med min klänning?! -GAH!

Denna perfekta sak är från nelly.com (hinner dock inte få hem den innan lör :/)
image170

Förövrigt hade jag tänkt leka fattig nu ett tag och spara mina små slantar till teneriffa och kommande sunny beach resa... Men vad gör jag? Jo, jag kommer ju föfan gå minst 1000 spänn minus på EN fest-kväll(!) skjut mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån behå finns ju på t.ex. Trosan och Cubus :)

2008-01-25 @ 08:29:39
Postat av: Helle

haha jag försöker också spara med det går inte så bra ^^

2008-01-25 @ 09:40:28
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Therese

tackar tackar :D (inte för att det är jag som har gjort den, menmen haha)

aha okej. jag hade också velat välja nått med idrott men företagsekonomin går då o det vill jag hellre ha :P
är du grym på spanska då? MVG? ;)

förresten, vart ska du festa imorgon när du nu fick vara ledig? :)

2008-01-25 @ 14:39:42
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Therese

aha okej, gud vad gött för dig då :P

okej, trevligt. då ses vi nog om du ska till Josse, Kalle, Anton och Johan? för dit ska jag :) och innan det blir det träning =)

2008-01-25 @ 14:45:41
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0