Fantastic lördag

Fyfaan vad kul jag hade igår! Jag, Tim, Sophie, Helle o Flink blev som en enda stor familj som åkte taxi kristianstad runt! hahah :D

Kvällen började med Tim o Sophie här hemma. Fördrink & styling ;D ..Sen bar det av till Emelies överraskningsfest, weeii vad chockad hon blev ^^ <3 Efter god mat o trevlig bugg där fortsatte taxi-turen vidare till Tollarp, 18års fest för Anton, Kalle, Johan & Josse -tacktack för en jätterolig kväll :D ...Juste! Höll på att glömma kvällens höjdpunkt: CRISPY CHICKEN på BK fick avsluta kvällen <3

Men eftersom jag hade den mest värdelösa accesoaren man kan ha: Kuvertväska, så lade jag den i tims ryggsäck. Problemet var bara dte att jag glömde den där med.. och viktigaste ägodelen finns där: KAMERAN! så ja, bilder kommer senare :P ..här har vi födelsedags-Anton sålänge =)

image172


Kommentarer
Postat av: Helle

aw det var en jättetrevlig kväll :D

2008-01-27 @ 13:52:33
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Therese

jätte roligt kväll :) hade du trevligt? :D

2008-01-27 @ 18:41:32
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0