Lördag är en ledig dag, även för mig

YES! Jag fick ledigt från jobbet på lördag, då blir det feeest :D
Imorgon slutar jag 12, vilket är väldigt passande eftersom jag ska ge mej ut på äventyr i staden. Ska:
- Hämta ut klänningen hos sömmerskan (jag slår nån om den blir ful)
- Köpa smycken & strumpbyxor till lördag
...Sen ska jag ge mej iväg till jobbet -hard work work.

Förövrigt är fantastic 4 inte sig likt utan all3, han borde bli frisk. Sophie bangar alla äventyr nuföritden, så jag & Tim får ge oss iväg på egna sådana. Hahha påtal om äventyr så hade alla vi tjejer som ska till sunny beach ett exotiskt ö-råd i matsalen idag xD ...Det är inte lätt & planera resa om man är tjej! haha

Om 25 dagar bär det av till Teneriffa :D , får nog shoppa lite sommarkläder innan dess.
Alla dessa sötsaker kommer från h&m :)
image168













...Nu blir det OC sen jobb, see ya!


Kommentarer
Postat av: alec

oh vad snygga saker:)

2008-01-24 @ 15:51:40
Postat av: sanna

jag gillar armbandet, som fan! finns det att köpa nu? :)

2008-01-24 @ 15:55:15
Postat av: Helle

hahahah jag undrade faktiskt var all3 var idag på lunchen xD

2008-01-24 @ 16:30:07
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Therese

ja jag tycker också att massage verkar intressant, bra att kunna :) impa på kommande pojkvänner, hahaha. vad har du som du "måste" välja? :/

älskar det arbandet, hoppas det kommer in i k-stad, då köps det direkt :)

2008-01-24 @ 19:21:05
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0