Min kamera är tillbaka

Härlig dag i skolan idag, som vanligt. Skrattade mej igenom ytterligare en skoldag med mitt fantastic 4, som nu faktiskt är fyra med -All3 is back :D

Förövrigt var jag och träna helt själv igår :O ..chockad över min ambition.. Men mest chockad är jag över dagens ambitösa insats: jag & Sophie stannade kvar EFTER skolan i biblioteket och pluggade! Träffade ironiskt nog på Radell där, han var minst sagt lika chockad han "Babba? Vi har slutat! Vad gär DU här?!"

Förövrigt kom Tim med min kuvertväska till skolan idag
..Där i fanns min älskade kamera, varav kollaget nedan ;D (bilder från lördag kväll)

Fler och större bilder finns [Här]


image175


Kommentarer
Postat av: alec

vi måste ha en alec å babba dag snart! MISSTHAT!

2008-01-28 @ 18:20:59
Postat av: Therese

okej :P min är också från h&m, den är också mer inomhus/sommar :) riktig soft och skön :)

2008-01-28 @ 22:08:10
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0