Resebyrån

Har precis varit ute med hunden en sväng, det känns nästan som vår därute! Solen skiner och temperaturen har stigt, YÄY! Ingen mer snö i år inte, härligt att slippa slasket

Förövrigt hade jag en jätterolig kväll igår med tjejerna från gamla SP1E! Det blev en kväll fylld med skvaller & dans, haha. Maten var dessutom jättegod! Heta potatisar med gottis fyllnader samt marängswizz (made by me & Joanna) till efterrätt :D -Kan ju inte bli annat än gott då ;) haha (bilder från igår kommer när jag fått tag på dem :P)

Nu ska jag göra mig i ordning för att sen bege mig till resebyrån med tjejerna för att boka årets SunnyBeach resa, GAHH vad jag längtar! :D

image158

Alla tjejerna som var i SunnyBeach i somras <3


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin blogg du har! :)
härlig bild, vill också åka utomlands!
Ha en bra dag^^

2008-01-19 @ 12:06:02
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Joannis

TACK FÖR IGÅR

2008-01-19 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0