Skola är underskattat

Även denna dag började 14.00(!) -jag börjar bli orolig, haha.
aja, har bara slappat hela dagen, var så sjukt trött efetr gårdagens slit på jobbet =(.. Har haft världens sämsta helg. Helt isolerad! Har inte träffat nån, förutom Helle nu en stund.. och vad gjorde vi? -Jo, vi PLUGGADE!

Men imorgon ska jag till skolan, ska faktisk tbli kul :) Träffa mitt fantastic 4 och extra kul ska dte bli att se när lillevän ska hålla i sitt gympapass ^^

nej, nu ska jag ta mej i kragen och studera psykologi, sen blir dte vänner-maraton med mej själv xD, Hejdå!

image142

Kommentarer
Postat av: alec

I know the feeling "vakna upp 14.00" är ingen hit :P

2008-01-13 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0