Som att vinna på bingolotto

image155Jag är olagligt glad!
1. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN BILDDAGBOK <3
2. Jag fick ledigt från jobbet ikväll
3. Jag har en rolig helg framför mej =)


Förövrigt har jag haft världens flummigaste skoldag idag, om ett gott skratt förlänger livet så borde jag vid det här laget vara nästintill odödlig =)


<--- Mina nya skor som jag fyndat för endast 98kr :D


Imorrn Blir dte förövrigt mat/fest hos Elina! Heta potatisar står på menyn och jag kan ju inte annat än vara löjligt glad över det med :D Ledighet, bdbn tillbaka, god mat
 -Nu är allt som det ska igen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

skorna ser snygga ut :)

2008-01-18 @ 23:12:06
URL: http://juliaastren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0