En iphone att fiska upp

Hallå gott folk :)!

Då var kristianstaddagarna över, vilket är ganska skönt med tanke på vilket helvete det orsakar på jobbet (bar-b-ko). Jag jobbade i lördags, och funderade rätt seriöst på att dränka mej själv i disken.

Men det gjorde jag ej, för sådär vid elva-tolv tiden hade köket stängt och det blev något utav en liten "vip-fest" istället. Bland andra Petter & Sahara Hotnight var på plats :).

Igår var det tänkt att jag & John skulle golfa, men eftersom jag är seg så fick det bli picnic istället. Det var trevligt & mysigt, tills Klant-John tappade sin iPhone i kanalen :).



..Så för den intreserade finns där nu en iphone att fiska upp ;).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du tillsamnand med jhon? Det är sjukt kul om ni är det så sådana fall :)

2008-07-14 @ 16:24:16
Postat av: Helle

meh, du vet lika bra som jag att jag och alec var den största anledningen till att vip-festen blev så lyckad att dina självmordstankar var som bortblåsta :D

2008-07-14 @ 19:27:23
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: babba

Svar till Emelie:

Ja vi är tsm! Hah, jaså, varför är dte så "sjukt kul" då? ;)

2008-07-15 @ 10:31:13
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0