ny favoriträtt

God dag!

Mina dagar följer numera samma mönster:

- Vaknar och gnäller
- Äter lunch på la finestra italiana med John
- Åker till nanny-jobbet
- Ligger på stranden med barnen, eller åker in till staden med dem
- Åker hem och duschar
- Dricker vin & har deep talk (ofta Emma eller Helle :P)
- Går ut & äter eller äter hos John
- Går ut och tar en drink på Taste

...Vilket i och för sej är ett väldigt trevligt mönster!

Hur som helst så måste jag dokummentera att min nya favorit rätt är Johns Ravioli,
som är syndigt god<3


Ikväll blir det pardyy (och jag ska sno med mej mina föräldrars kamera, för jag är trött på att vara kameralös, jag får bild-abstinens, då minnet faktiskt sviker mig :/..)

Kommentarer
Postat av: jess

ser väldigt gott ut :)

2008-07-14 @ 01:26:18
URL: http://chessdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0