Weekend tjohej

Tjohej Hallå :)!

Nu kommer en liten update från helgen, innan det raderas från minnet mitt :P.

I fredags var jag på beach handbollen med barnen och Jacob, dte var himla trevligt! Vi såg ut som en enda stor familj. "Det hände en olycka, det blev två". På kvällen blev det grill hos söto-gulle-Tim, myys :).
  

Igår var jag John och Anton hos fadern min och åt mat, det var gott. På kvällen kände jag för att trotsa vädret. Det började med lite mat & vin på modesto med Lillevän, sedan begav vi oss ut i ösregnet mot Andrea.


Efter lite party hos Andrea åkte vi in till handelsbaren i Åhus, vilket också var mycket trevligt. Dock blev man fast i Åhus resten av natten. Men allt som allt var det en trevligt kväll!


Idag har jag mest umgåtts med min hund :) och just nu sitter jag hos John med Helle & Hampus, vi äter Ben & Jerry's <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0