Att börja dikta

Jag har blivit värsta djup nu i samband med att jag läser den boken jag tjatat om (jag saknar dej, jag saknar dej -skriven av Peter Pohl). Där är så många fina dikter, att det nog bara är en tidsfråga om när jag själv ska börja dikta.

Jag vet att allting har ett slut
allting måste ha en ände
men om tiden inte runnit ut
svek du när du inte återvände

Ååh, jag får gåshud och bölar floder var gång jag läser i boken. Det borde vara lag på att läsa den, för den har så mycket att ge och vi så mycket att lära av den. Nu ska jag jobba, So long mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: alec

haha nu får du mej att framstå som en alkis :P

2008-05-17 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0