Behind the scenes

God kväll gott folk :)!

Jag sitter nu på tåget (igen, haha), dock är det hemfärden som rullar på nu. Dagen har varit jätterolig! Anna är allt en härlig tjej :), dessutom var plåtningen riktigt ball. Mina två teman blev Disco och det andra lite lady-aktigt :P. Hur osm helst så verkar bilderna ha blivit riktigt najsiga. De kommer upp här på bloggen så snart jag fått de :).

Här är lite behind the scenes bilder på Anna =)
image346

Och såhär såg jag ut i min lady-look (hann dock aldrig fota disco-temat, blää).
image348

Nu längtar jag tills de riktiga bilderna kommer! Fick se en liten preview på disco-tema bilden, den blir nog ball! Det blir en stor disco-kula i bakgrunden och framför den står en dansande Babba med ett stort flin :D haha!

Nae, nu ska jag använda min laptop till det den faktiskt köptes till: plugg. So long<3

Kommentarer
Postat av: Todde

Ser ut som du haft kul i dag..jag undrar om du skulle kunna tänka dig ställa upp på ett par bilder någon dag..vi kan väl höras via mail!
kram Todde

2008-05-15 @ 22:24:25
URL: http://todde78.blogg.se
Postat av: anna

tack för igår! va skitkul! kommer nog att ha rätt skoj på söndag med ;P
ps. dom hade tygligen varit väldigt nöjda med oss :D vi äger!
Pusskram
Anna

2008-05-16 @ 15:19:44
URL: http://www.annaeklov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0