Fantasy-sminkningen

Godkväll gott folk :) !

image360Tänkte ta och skriva några rader här (som ursäkt för att slippa plugga samhälle en liten stund). Annars ser natten inte så lovande ut.. samhälle all night long, böl.


Kom på att jag inte lagt upp fantasy-sminkningen jag fotades med för två veckor sedan (?), hur som helst så är den väldans fantasy! Jag hade velat vara makeupartist, kom jag på. Tänk vad roligt att experimentera med smink dagarna långa :D! Lite som att vara konstnär, fast mer modeinriktat.. låter lockande!


..nae, nu vart pausen slut, back to samhällen. Btw så var det rekord på bloggen igår, igen! Hela 146 unika besökare, weeii <3


So long <3
Sov gott, gör inte som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0