När det suger som mest

Goddag gott folk :)!

Det har nu gått massa med timmar sedan jag skrev sist, det är nästan så man kan tro att jag skaffat mig ett liv?! ..Men det har jag inte. Däremot har jag skaffat mig franskböcker, varav jag studerat le subjonctif hela dagen.

Höjdpunkten var den enorma pizzan<3

image350
Förövrigt köpte jag denna tunikan i början av lönen, sånt där typiskt impulsköp. Tanken var att jag skulle lämna tillbaka den, men nu har retur-tiden gått ut och jag får så bittert behålla den, fastän jag inte har råd. Jag har aldrig varit såhär fattig i hela mitt liv, suger.

Något annat som suger är min kommande vecka som består av:
100% plugg + 0% pengar


...Men sen ska jag & Sophie festa hela veckan. För då är allt över och lönen kommen<3

Kommentarer
Postat av: alec

haha, impulsköpet :) ja nästan så man trodde att du skaffat ett liv, det kan du ju inte :P

2008-05-17 @ 18:07:53
Postat av: malin

hej tjejen!

var har du köpt tunikan? söt :)

2008-05-18 @ 20:58:47
Postat av: babba

Svar till Malin:
Tackar :), den är köpt på indiska!

2008-05-18 @ 21:26:39
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0