Jag hatar grannar!

God kväll!

Den goda nyheten: Blogghandboken är nu helt klar, har just fixat & trixat klart med formatet. Imorgon 11.00 sker tryckningen, yäy!

Den dåliga nyheten: Mina föräldrar kom just hem, det första de ser är ett brev från ABK om klagomål(!). Jag tror jag dör. I fredags hade jag + 3 pers(!) MIDDAG hemma och guess what?! Jo, en VÄKTARE kom. Jag känner mig som djur i bur, man kan ju för fan inte bo granne med SÅ känsliga männiksor att man inte ens får ha en MIDDAG på F-Y-R-A personer! Årets skämt. Så imorgon måste jag ringa till ABK och argumentera för min sak och bla bla... som om jag inte har nog med skit, jag dör. Jävla fitt-grannar, flytta till hus i landet ingenstans för FAN!

Slutsats: det gick inte så bra med min "världens-bästa-dotter-image"..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0