Sen när fick jag för mkt fritid?!

God dag gott folk!

Vilket väder, det gör mig lycklig! Dessutom jobbar jag ju inte en enda dag denna vecka, vilket känns sjukt men också väldigt skönt. Dock känner jag att jag har på tok för mkt fritid xD och alla andra bara pluggar och jobbar, så jag får inte ut så mkt av tiden ändå :P... 

En fika på Fenix åstadkom jag i och för sig idag! Träffade Sanna & Linnea där, sen satt jag kvar med lite diverse IB-elever, alltid kul med nya ansikten =).

Nu är jag dock oerhört rastlös, kan inte nån komma och röva bort mig på äventyr? 

Helgens planer:
- Fredag: Gå modevising på Class, be there ;)
- Lördag: Cirkus med lillasyster & J, T-baren på kvällen

Nu ska jag döda tid /B.

Kommentarer
Postat av: Helle

haha du har fritid för att JAG sitter instängd här xD nästa vecka blir det andra bullar :D

2009-04-02 @ 16:36:51
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: babba

Svar till Helle:



Hahaha jag veeet, och då har alla andra också fritid och jag kommer dö xD... vad hjälper dte att ha fritid nu när INTE EN JÄVEL kan göra nått?! xD



/B

2009-04-02 @ 16:41:41
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: sof

Tror jag såg din syster o antagligen föräldrar på tåget från Malmö idag, jag som följer din blogg vet att de varit i Chile den senaste tiden. Så de kom kanske från Kastrup, din syster är i alla fall lika söt i verkligheten som på bild!

2009-04-02 @ 22:46:21
Postat av: babba

Svar till Sof:



Haha, ja det stämmer nog, för de kom just hem ;). Ja, visst är hon underbar? Älskar den plutten! Kul att du kunde känna igen dem ^^



Kram /B.

2009-04-02 @ 22:51:11
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0