Lördag

God dag (med betoning på god, älska solen)!

Gårdagens grill blev en succé, inga brända kolbitar här inte ;). Nej minsann, Johnny-boy hade köpt en mycket bra (och söt) bärbar grill - årets bästa köp, lätt!

mys och mums

Idag har jag jobbat på köpmannagatan, där det dessutom var konstrunda. Så efter jobbet tog jag & J och en liten runda, som vi sedan avslutade med en pizza på pizzaboden ^^. Annars har jag mest njutit av vädret och just nu har jag en kladdkaka i ugnen, för ikväll blir det kortspelskväll och då måste man ju ha nått att fika :). 

Förövrigt måste jag säga att sorbeglass & smoothie = kalas.

Nu ska jag ha aerobic med mig själv i väntan på god mat /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0