Big day, big time

Big day, today! 

Min allra käraste Fjant-Danni hade sin första skoldag idag, jag kan knappt beskriva känslan. Hon var så söt, så nervös, så duktig och helt underbart go! Jag blev nästan tårögd av entusiasm. Att hon har hela skolgången framför sig! All lycka till min lillasyster<3.
Fan vad jag älskar denna fjant!

Efter att jag, mamma & moster lämnat Danni på skolan så begav vi oss till Fantasi för frukostbuffé. Kort därefter tog jag bussen till jobbet!

På bussen hem från jobbet satt två tjejer som ivrigt diskuterade sin första dag på gymnasiet. 
- "Jag hataaar min klass! Bara nördar. En läser franska steg 5, liksom hur lyckas man?!"
* "faaan vad sorgligt! Du får hänga med oss på helgerna. I min kass går bara fula tjejer, det är liksom ingen konkurrens jag är snyggast utan att ens göra vid mig!"
- "Ja, alla är fula i min klass också. En hade joggingbyxor och klänning!!"
* "åååh, det värsta är ändå klackar till joggingbyxor! Hade hon det?!"

...Det sjukaste är, att jag avundas dem! De har hela gymnasiet FRAMFÖR sig, den bästa tiden någonsin! Jag minns så väl dessa diskussioner för exakt 3 år sedan... Jag kom hem och klagade oavbrutet på min klass, som senare skulle visa sig vara sjukt underbar och nu så oerhört SAKNAD! Sp3E<3.

Gymnasiet, fyfan vilken bra tid! (framför allt ettan & trean, take me back!).

Dags att se framåt. Hösten:
- Jobb
- Tågluff
- Körkort

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0