Onsdags kul

Hallå gott folk!

Gårdagen innebar:

Jobb --> Hem till Emmie --> förfest ---> Class ---> Pastavagnen!

Det var faktiskt riktigt trevligt, träffade bland annat på Radellis som bjöd på stockholms-kul och såklart lille söto-gulle-Tim som förgäves letade efter en tjej utan ögon ;) "Jag tycker det är snyggast när man inte har några ögon alls" höhööö...

Nej, nu har jag ont i huvudet och är väldigt hungrig. Frukost nästa! 


Bilder får komma upp ikväll, glömde min kamera (!) men ska få bilder av lillevän :). 
Adjö! /B.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om mina nya kläder från H&M? :-)

2009-02-19 @ 16:34:03
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: timp4

heeey, jag var rätt nära, hitta en tjej med bara ett öga ;)

2009-02-19 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0